Продавець Ліжко машина Shock Cars розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
promo_banner

УВАГА! Ваше замовлення через кошик буде оброблене в найближчий робочий час! Тримаймося! Перемога за нами! Все буде Україна!

+380 (93) 110-70-11
+380 (98) 003-97-93

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється безкоштовно.

Умови повернення для товарів належної якості

Компанія здійснює повернення та обмін товару відповідно до вимог законодавства України. • Терміни повернення: Повернення протягом 14 днів після отримання (для товарів належної якості). Зворотня доставка товарів здійснюється безкоштовно за адресою: 04208 г.Київ Проспект Правди 66 • У випадку транспортування товару, якщо порушена упаковка - НЕ ПРИЙМАЙТЕ товар! Оформлюйте Акт прийому-передачі та складайте Претензію https://novaposhta.ua/denial_compensation Весь товар (меблі) відправляється в належній якості, в обов'язковому порядку упаковується в дерев'яний каркас. • Ми обміняємо Вам товар на новий своїм коштом (після оформлення Акту прийому-передачі товару та складання Претензії) • ПЕРЕВІРЯЙТЕ ТОВАР ПРИ ОТРИМАННІ в присутності працівників транспортної компанії !!! Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" покупець може: 1. Обміняти товар належної якості. 2. Повернути товар належної якості. 3. Повернути або обміняти товар неналежної якості. Який товар підлягає обміну: 1. Товар, у котрого є чек; 2. Товар в оригінальному пакуванні зі збереженими бирками та ярликами, що не був у вжитку; 3. Товар, після купівлі якого не минуло 14 днів. Процедура повернення та обміну товару належної якості: 1. Повідомте про намір повернути оплачений товар; 2. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів; 3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар Процедура повернення товару Неналежної якості: 1. Повідомте про намір повернути оплачений товар; 2. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів; 3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар Всі послуги перевізників або комісії, переказ коштів проходять за наш рахунок. Обмін і повернення товару здійснюється через Нову пошту так само за фізичною адресою: Індекс 04208 г.Київ Проспект Правди 66 Повернення коштів здійснюється після отримання товару.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner